lush

LUSH - Big Sea Salt Shampoo / Deniz Tuzu Şampuanı

06:00




Her Lush ürünü yazdığımda yokluğunun acısını buram buram hissediyorum.Belki kim bilir bir gün geri dönersin bize ?
Big Sea Salt yani deniz tuzlu Şampuanı benim ilk Lush ürünümdü.












İçerisinde iri deniz tuzu, yosun , limon suyu  , hindistan cevizi/ limon /mandalina gibi yağlar içeren ve missss gibi kokan bir şampuandan bahsediyorum size.





Haftada en fazla 2 kez kullanılması tavsiye ediliyor ki bencede doğru olan bu. Çünkü içerisindeki deniz tuzları saç derisi için peeling görevini yerine getiriyor. Ben ıslak saçıma çok az  alıp , saç diplerinden başlayarak köpürtüyorum. Özellikle belirtmek istiyorum yapısına aldanmayın , çok az miktar size kafi gelicektir.Ve o koku ! Kokusu güzel olduğu kadar saçta en az 1-2 gün kalıyor.

Tek sevmediğim yanı ambalajı. Aç çevir  tarzında olduğu için - aman içine su kaçmasın diye çabalıyorsunuz banyonun içinde.


İçerik avcıları için.


Saçları çok güzel temizlemesine rağmen ardından mutlaka saç kremi kullanmam gerekiyor.Saçlarımda boya olduğu için olabilir.Bu şampuanı en çok saç bakımı yaptığım zaman kullanmayı seviyorum.Çünkü saçınızdaki yağı çok güzel temizliyor.

Gün olur Lush satılan bir yere giderseniz ya da bir mucize olup ülkemizde tekrar satılmaya başlanırsa gözüm kapalı tavsiye edebilceğim bir ürün.











Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook