Eglantine

Eglantine / Zengin İçerikli Günlük El Kremi

06:00



Eglantine Zengin İçerikli Günlük El Kremi 75 ml


Doğal Zengin İçeriğiyle Elleri Koruyucu, Nemlendirici ve Besleyici Günlük Bakım Kremi

Eglantine Zengin İçerikli El Kremi uygun kıvamı ve doğal gül esansı ile kullanım sonrası ellerinizin yumuşak ve pürüzsüz kalmasını sağlar. Koruyucu, nemlendirici ve besleyici özelliklere sahip olmakla birlikte zengin yumuşatıcıları ile E vitaminini yüksek oranda içeren bir formüle sahiptir. Kuruyan elleriniz için az bir miktarını bile kullanmak cildinizi rahatlatır. Aşırı kuru ve çatlama problemi olan elleriniz içinse kuruluğu hissettiğiniz zamanlarda kullanımı tekrarlamanız önerilir.







El kremlerinde;  sürüldüğünde emilmemesini ve yapış yapış bir his vermesini sevmiyorum.Eglantine'nin  el kreminde çok şükür böyle bir sıkıntı yaşamadım.Hatta tam tersi çok değişik bir yapısı var.Elinizdeki nem uzun süre devam ediyor ama nemli bir şekilde olmuyor.Gül içerikli olmasına rağmen sizi rahatsız edicek bir kousu yok.Kokusunu çok sevdim ama birazcık daha kalıcı olsa daha çok severdim. ( kalıcı koku takıntısı = ben )

Eglantine ürünlerini incelemek ve satın almak isterseniz http://dukkanlar.gittigidiyor.com/EGLANTINE/ ve

 http://www.n11.com/magaza/eglantine internet üzerinden satın alabilirsiniz.


Benzer Yazılar

1 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook