Nivea

Nivea Powder Touch Anti- Perspirant Ter Önleyici

15:54


Yaz aylarında en çok şikayet edilen konudur ter kokusu ! Özellikle toplu taşıma araçlarında yazın sıcağında bayılma noktasına  getirir bazı insanların koltuk alt kokuları.Bu konuda gerçekten iyi bir kamu spotu bilinçlenmesi gerekiyor.

Geçtiğimiz günlerde Nivea'nın göndermiş olduğu Powder Touch serisiyle tanıştım. Bu serinin en önemli özelliği içeriğindeki kaolin'den dolayı hızlı kuruması.

Seride Powder Touch Sprey - Powder Touch Roll On ve Powder Touch Stick bulunuyor. Bendeki roll on malesef kırıldı.


Serinin içinde sevdiğim  stick olanı oldu.Ben bu tarz olanları daha çok seviyorum. Gerçekten çabuk kuruma özelliğine sahip. Günde en az 2 defa suyun altında olduğum için ter konusunda gerçekten çok hassasım.Ve her seferinde tazeleyerek kullandım.


Ben bu tarz koltuk altına pudra bırakan ürünleri sevmiyorum.Ama geçmiş zamanlardaki kullandığım pudralılardan daha iyi olduğunu söyleyebilirim.En azından bluzuma bulaşma yapmadı.



Genel olarak ürünü sevdim sadece içeriğindeki alüminyum olmasa çok çok iyi olurdu.Umarım Nivea gibi güçlü bir firma bu konuda daha fazka hassasiyet gösterir.



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook