ankara makyöz

Rimmel London - Wake Me Up Wonder.Full

06:00



Benim gibi mascara canavarı olan kaç kişiyiz acaba ?  Her yeni mascara deneyişimde ayrı bir heyecana kapılıyorum. Rimmel London'a ait favori mascaram hala Lash Acceletor  ondan sonrasında ise Extra 3D Lash Mascara geliyor. 

Yeni çıkan Wake Me Up Wonder Full mascarası'nın içeriği oldukça ilginç.

Vitamin ve Salatalık özü içeriyor. Evet mascarayı kokladığınız da buram buram salatalık kokusunu  alıyorsunuz. Bu vitaminler ve salatalık özü kirpikleri beslemeyi vaad ediyor.


Malesef fırçası kıl ( evet kıl fırça sevmiyorum) ve şekli bombeli.Kirpiklerde uzatma , hacim ve kaldırmayı vaad ediyor.Ve salatalık özünden dolayı bir serinleme - soğutma hissi *!? ( kirpiklerim çok sıcak ben bu rimeli süreyimde serinlesin bi :))) 



Kıvamı ne çok kuru ne çok aşırı cıvık.Vaad edilen hacim malesef mevcut değil ama uzatma biraz mevcut.Kirpikleri tek tek ayırmıyor ben üstünden temiz bir fırçayla geçmek zorunda kaldım. Watsons mağazalarında satılan  mascaranın satış fiyatı 19,90 TL. 



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook