catrice

Catrice - Prime and Fine Eyeshadow Base - Göz Far Bazı

06:00


Catrice ürünleriyle ilgili yazı serime devam edeyim deyip bugün hakkında olumlu yorumlar alan göz far bazından bahsedeyim istedim. Bilmeyenler için kısaca göz far bazından kısaca bahsedeyim. Kullandığınız far'ın kalıcılığını arttırmak, rengini daha belirgin hale getirmesini sağlamak ve özellikle göz kapağı yağlı olanlar için far'ın birikmesini ve uçmasını önlemeye yarar. Bence far bazını araştırırken mutlaka göz kapağınızın karşıdaki yorumlayıcı ile aynı olup olmadığını değerlendirin.Çünkü  göz kapağı kuru olanların çoğunda ürünler başarılı iken yağlı göz kapaklarında bu durum değişebiliyor.





Aplikatör'lü uca sahip baz'ın yapısı oldukça yumuşak.Rengi açık bej renginde.



Özellikle elimin üstünde 3 renkte göstermek istedim.Üst taraftakiler aynı far'ın altında baz uygulanmış hali.Kuru gözlerde evet kesinlikle başarılı ama 5 gündür farklı palet ve renklerle kullanmama rağmen malesef bende kalıcı olmadı.( Göz kapağım oldukça yağlı ). 13.25 TL satış fiyatı.Eğer benim gibi göz kapağına sahipseniz macera aramayın derim.




Benzer Yazılar

7 yorum

  1. denemek istediğim bir üründü benim de yaglı bir göz kapagım var demek uzak durmak lazımmış bundan :) sag ol tatlım

    YanıtlaSil
  2. demek ki benim aradığım bi ürün başarılı buldum ben :) göz kapaklarım kuru bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru göz kapakları çok şanslı zaten :) hemen hemen çoğu göz bazı başarılı oluyor.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Benim gözkapaklarımda normal-yağlı arası bir yerde:) sanırım bende de işe yaramaz cnm o zaman:) Nars'ın far bazını kullanıyorum ama bitmek üzere,uygun fiyatlı araştırmaya devam kuzum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sanırım yaramaz :) benimde en iyi anlaştığım Urban Decay'ın ki . Hala bende uygun fiyatlı bulamadım.

      Sil

Abone Ol


Like us on Facebook