#ANKARALİBLOGGERLARFLORMARDA

#ANKARALİBLOGGERLARFLORMARDA

20:40




Geçtiğimiz Cumartesi günü Ankara'da ilk kez gerçekleşen Flormar mağaza etkinliğinde yer almak ve nacizane destek vermek benim için çok gurur vericiydi. Ankara 7.cadde'deki mağazasında gerçekleşen etkinlikde bu güzel bayanlarla inanılmaz enerjik , keyifli vakit geçirdim.


Flormar ; son zamanlarda yaptığı ataklar, yenilikler ve özellikle koleksiyonlarla kendisini  inanılmaz geliştirdi. 


Kızlarla mağazada kendimizden geçtiğimiz doğrudur.Bu arada yaklaşık 2-3 ay önce Flormar  kuru-karma-yağlı cilt tiplerine göre cilt bakım ürünleri çıkartmış ve en çok şaşırdığm ürün ise misel makyaj temizleme suyunu ilk defa görmüş olmam.




Sevgili Tolunay'ıma yapılan makyaj çok güzel olmamış mı?


Ojecanavarı Seda'ya ve Acıçikolata'ya da güzel uygulamalar yapıldı.





Yeni çıkan Always in Shape  aydınlatıcı, bronzer'ı ve fondötenini çok sevdim. Ve ilk defa gördüğüm bu spatulalı fırçadan kendime de aldım.Şimdilik güzel anlaşıyoruz.


Sevgili Flormar Bölge Müdür İlkay Hanım'ın güzel elinden yüzüme uygulama yapması bana nasip oldu.Çok şeker ve inanılmaz sempatik biri.Ve mağaza müdürü İlknur hanımda aynı şekilde bizlerle çok güzel ilgilendi.Böyle güleryüzlü bir ekiple Flormar'ın sırtı yere gelmez diyorum.


Uygulamadan sonra aydınlatıcıyı hemen kaptım. Ve bence bronzer'ıda başarılı.




Ve diğer güzel hatunlarım Pastacaddesi (Tolunay) ve SibellePasta ( Sibel )



Bizimle ilgilenen , nazımızı çeken , her sorumuza güleryüzle cevap veren bu harika ekibe bir daha teşekkür ederim.



İnstagram'da #ANKARALİBLOGGERLARFLORMARDA hastag'i ile daha fazla fotoğraflar ve bilgilere ulaşabilirsiniz.Ayrıca yukarıdaki fotoğrafi göstererek Kasım ayı boyunca ücretsiz makyaj uygulaması yaptırabilirsiniz  (Aksilik yaşanmaması için öncesinde arayıp randevu alabilirsiniz  )















Benzer Yazılar

4 yorum

  1. Flormar'ı takdir ettim , bloggerlarla daha sıkı çalışmalar ve uygulamalar gelsin, bu etkinlikler başka şehirlerde de olsun :) ♥♥

    YanıtlaSil
  2. Bronzer ı nasıldı acaba :) Flormar gerçekten büyük bir atağa geçti :)

    YanıtlaSil
  3. Neslihancığım, sayede çok keyifli bir gün geçirdik ve çok güzel ürünlerle tanıştık, dayanamayıp bir kaç gün sonra yine flormar alışverişi yaptım😊 Senin güleryüzün ve enerjinle etkinlikler daha bir keyifli, tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifliydi kuzum =)Etkinlik bahane birlikte zaman geçirmek şahane =)

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook