allık

Becca / Mineral Blush- LANTANA

06:30


Becca  malesef ülkemizde  satılmayan ve gelmesini çok istediğim bir marka. Geçtiğimiz günlerde yazısını yazdığım aydınlatıcısı Champagne Pop ile aşk yaşıyorum. 
Aslında bana Becca'yı sevdiren ilk bu allığı olmuştu ama yazısını yazmak yeni nasip oldu.





Mineralli olan bu serinin allıklarından Lantana rengini seçmiştim.


Ambalajından daha önce bahsettiğim gibi çok şık ama kir tutmaya çok meyilli.





Öncelikle bu allık için ilk söyliceğim şey inanılmaz aşırı pigmentli.Fırçanıza çok hafif dokundurmanız yetiyor.Bu yüzden uygularken de çok dikkatli bir uygulama gerektiriyor yoksa palyaço olabilirsiniz.Yapısı oldukça yumuşak. Çok hafif tozutma mevcut.







Lantana rengi ; içinde kırmızı tonunun baskın olduğu coral bir ton.Ben Nars'ın  Exhibit A  allığına benzettim. Yukarıdaki görsellerde alt kısımlar çok ama çok hafif dokunma , üst kısımada normal dokunma ile elde ettiğim dokunuşlar.Bu tarz pigmentasyon Kryolan allıkları dışında ilk kez karşılaşıyorum. Kalıcılık ise kesinlikle başarılı gün boyu tazeleme ihtiyacı duymuyorsunuz. Doğal ve mat bir bitiş sağlıyor. Olurda denk gelirseniz ve Türkiye'ye gelirse mutlaka denemenizi tavsiye ediyorum.











Benzer Yazılar

1 yorum

  1. Yapısını duruşunu birebir gördüm hakkını veriyorr gerçekten çok güzel yaa =)

    YanıtlaSil

Abone Ol


Like us on Facebook