Prozinc

Prozinc - Boyalı Saçlar için Quinoa Özlü Şampuan/ Maske ve Saç Bakım Yağı

06:00



Bence  başarılı bir marka olmanın sırrı ; ürününde vaad ettiğin şeyi gerçekleştirmesidir. Bu yüzden güvendiğim ve beni hayal kırıklığına uğratmayan firmalar benim için iki elin sayısını geçmez. Bunlardan biriside Prozinc markasıdır. Daha önce yazısını yazdığım ve   yazın kullandığım güneşe maruz kalan saçlar için şampuanın saçımı yumuşacık yaptığından bahsetmiştim.Hatta o aralar kullanmadan önce o kadar fazla  (- Bu şampuan harika , saçımı yumuşacık yaptı ) yorum okuyordum ki açıkcası pek ümidim yoktu.Ama dediğim gibi vaad ettiğini kesinlikle başardı. Hal böyle olunca yeni çıkan Kinoa serisinden de oldukça olumlu hislere sahiptim.


Öncelikle kinoa nedir dersek; binlerce yıl önce İnka Uygarlığı tarafından keşfedilen ve ilk hasadı her yıl bizzat imparator tarafından yapılan , protein bakımından çok zengin ve temel amino asitlerin  hepsini içeren bir bitkidir.

Prozinc  Quinos için geliştirilen Color Care Therapy System , Kinoa yağı , üzüm çekirdeğinden elde edilen Procyanidin ve E vitamininden oluşuyor.


Şampuan'da(maske ve saç bakım yağında da )  boyar madde , paraben , formaldehit , SLES ,SLS sülfat ve silikon içermemesi ile 1-0 öne geçiyor.


Ne çok katı ne çok sıvı bir yapıda olan şampuanın kokusu daha doğrusu bu serinin tüm ürünlerin,n kokusu beni çocukluk yıllarıma götürdü.Koku tarif etmede başarılı olamasam da böyle mis gibi bir kokusu var ( çok güzel tarif ettim farkındayım :) 
Ürünün kullanma tavsiyesinde ıslak saça dairesel masaj yaparak yedirip 2-3 dakika bekletmeyi öneriyor.
 Saçımı malesef hergün yıkadığım için 1 kez kullanmam yeterli oldu.
Saçı keçeleştirmedi ama saç kremsiz de kullanmama izin vermedi. Özellikle kendi maskesini kullandığımda daha yumuşacık oldu diyebilirim.

Satış fiyatı 37.90 TL



Saç maskesini haftada 3 kez kullandım. Saçımın ortasından uçlarına doğru 3-4 dakika bekletip uyguladım. Tarama kolaylığı daha başarılı oldu.


Yapısı normal kıvamda olan maskenin kokusu şampuanla birebir.

Satış fiyatı 64 TL




Ve saç bakım yağını haftada 1 - 2 kez kuru saçlarıma dipten başlayarak uçlara kadar masaj yaparak uyguladıktan sonra sera streçle sarıp 30 dk- 1 saat arası beklettim. Saçınızın yıpranma durumuna göre bu süreyi azaltıp ya da çoğaltabiliyorsunuz. 

Satış Fiyatı 74.90


Ve gelelim en önemli kısıma . Öncelikle bu şampuan özellikle boyalı saçlar için üretilmiş. Vaadi işlem sonucu yıpranmış saçları onarmak ve en önemlisi saç boyasını saça hapsederek rengini korumak ve canlı göstermek ve bunun dışında yaptırdığınız ısıl işlemler sonucu matlaşan saçlara yeniden canlılık kazandırmak.
Bütün bunları bu ürün kombini kesinlikle başardı. Yukarıdaki fotoğraftaki saçımdaki attırdığım ışıltıların canlılığını sanırım görebiliyorsunuz.Kesinlikle saç spreyi, jöle kullanmadım. Bu yüzden bu ürünü severek kullandım. bu tarz bir ürün arayışınız varsa gönül rahatlığı ile önerebilirim.

Ve bir şampuandan ne beklediğiniz çok önemli.
















Benzer Yazılar

1 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook