akmayan siyah göz kalemi

Physicians Formula Shimmer Strips Asansörlü 3lü Göz Kalemi

15:46

Sizlere bugün yaklaşık 2 ay önce kadar aldığım 

Physicians Formula Shimmer Strips göz kalemlerini paylaşmak istedim.Çünkü gerçekten inanılmaz memnunum.Klasik her bayan akmayan bir siyah göz kalemi arar.Bende bu arayış içindeyken  ( M.A.C ten tutunda Kryolan a kadar denemediğim kalem kalmadı) eczanede karşılaştım bu kalemlerle.Physicians' ın daha önce denediğim ürünlerine güvenerek kalemine de şans vermek istedim.Ve inanılmaz memnunum.Kesinlikle bulaşma,akma yapmıyor.
Kalem asansörlü şeklinde ve 3'lü setler halinde satılıyor.Tam simsiyah bir göz kalemi değil ama ben gayet memnunum.Flaşlı ve flaşsız olarak 2 resim çektim.

Renkleri bir kez sürdüm yani yoğunluğunu düşünün.Baştan 3. ve 5. kalemlerin içinde yeşil olanın içinde yeşil pigment  mavinin içinde mavi pigment var gibi duruyor ama çok belirsiz.Tam siyah olmamasıda bu yüzden sanırım.Resimlerimde bundan sonra blog adımı yazıcam.Acemilikten dolayı Hayata dair yazmışım :) Eee düşe kalka öğrenicem :) Son olarak ta size bana gelen kozmetik indirim mesajlarını paylaşmak istiyorum.Belki faydalanmak istersiniz :)

Sırf makyaj bloğu yapmak istemedim çünkü  gerçekten işini çok düzgün yapan bloggerlar var.Ben içimden gelen herşeyi paylaşmak istiyorum.Ağırlıklı olarak makyaj ürünleri paylaşmam doğal ( makyöz olduğum için ).Ama dediğim gibi burda hayata dair herşeyi paylaşmak istiyorum.Yeniyim hatalarım olabilir.Bu yüzden affınıza sığınıyorum..Herşey gönlünüzce olsun...


Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook