dermokozmetik

Qspa Himayala Tuzlu Yoğun Bakım Sabunu

17:11

Sizlere bugün yaklaşık olarak 1 hafta  önce eczaneden aldığım ve kullanmaya başladığım Qspa  Himayala Tuzlu Yoğun Bakım Sabunundan bahsedeceğim. Aslında yüzüme sabun kullanan biri değilim.Yüzümü Bioderma'nın Sebium Gel'ini kullanıyorum.Bu ürünü yorumlara bakarak almıştım ama nedense ben çok memnun kalmadım.Bitsin diye uğraşıyorum.Sıcaklardan dolayı alnımda ve boynumda minik minik sivilceler çıktı.Her yaz hemen hemen olur.2-3 sene öncesine kadar keşfettiğim maskeyi yapar ve kurtulurdum ama bu sefer bırakın geçmesini başka başka sivilcelerde çıktı.Bu yüzden arayışa girdim.Çoğunlukla dermokozmetik ürünleri kullanmaktan yanayımdır.Çünkü eczaneden alacağınız doğru  ürünün cildinize güzel sonuç vereceğini biliyorum.Eczaneye gittiğimde ürünlere bakarken bu ürünü gördüm.



Ürünü sevmemde ki en büyük etken olan içinde paraben, sentetik-semisentetik maddeler,glikol,parfüm,alkol ve türevleri solentleri bulunmaması.Ayrıca Himayala tuzu ile birlikte, shea ve jojoba yağı ile nemlendirici özelliği, Macademia yağı ve doğal E vitamini ile güneşin  olumsuz etkilerini engelleyici özelliğini, Talı badem ve akşam çuha  çicek yağı ile cildin yenileme hızını arttırıcı  özelliğini bizim için eklemeyi unutmamışlar.1 haftalık kullanımımdan şunu söyleyebilirim ki gercekten çok güzel sonuç alınan bir ürün.Hamile olan bayanlar iç rahatlığı ile kullanabilir.
En kısa zamanda diğer ürünlerini de denemeyi düşünüyorum.İnternetten araştırdığım kadarıyla Denizli'de buluna bir doğal kozmetik firmasına ait.Ama web sitelerine ulaşamadım.
Şimdilik benden bu kadar :)

Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook