baharlık ruj

Loreal Glam Shine Balmy Gloss - 913 Dare The Dragon Fruit

06:00

Selam !


Mayıs ayına girdiğimiz günlerde hala Bahar mevsimini bekliyoruz.Baktım geleceği yok bari biz makyajlarımıza bahar havasını getireyim dedim .İlk Clinique'in çıkardığı bu tarz  nemlendirici kalem rujları nedense ilkbahar ve yaz aylarında kullanmayı seviyorum.




Balmy Gloss olarak adlandırılmış olsa da yapış yapış bir yapısı yok.Asansörlü mekanizmaya sahip olan Balmy Gloss ;  aslında renkli dudak nemlendiricisi ve ruj karışımı desek  daha doğru olur. 913 Dare The Dragon Fruit rengini yansıtabilmek için çok uğraştım ama malesef beceremedim.Bu yüzden eğer bulabilirseniz tester'ını denemenizi tavsiye ederim. Benim gibi dış ambalajındaki mor-lila rengine aldanmayın gerçekten çok güzel pembe-fuşya tonuna sahip.




İçinde ışıltılar olan ve ilk sürüşte transparan bir renk veren  Balmy Gloss; ikinci kez üstünden geçtiğinizde rengini tam veriyor.Dudak çizgilerine dolma gibi bir sorunla karşılaşmadım.Kalıcılık olarakda belli aralıklarla tazelemeniz  gereken bir ürün.İçindeki yansımalara bayılıyorum.İndirimli olarak özellikle Anneler Günü'ne yaklaştığımız bu günlerde bu tarz ürün arayışındaysanız şans verebilirsiniz.



Rengini asla yansıtamadığım fotoğraflar :)








Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook