göz kremi

Holika Holika - Black Caviar Kırışıklık Karşıtı Göz Kremi

06:00


Dünyanın en pahalı yiyeceği olan havyar yani balık yumurtasının en  değerlisi siyah havyardır. Ve bir rivayete göre rusların güzelliği sık sık  havyar yemelerinden kaynaklandığı söyleniyor. Havyar içerikli daha önce kullandığım  La Prairie ürünleri kesinlikle başarılı iken malesef fiyatlarından dolayı bütçeyi zorlayan bir  cilt bakım markası . Holika'dan alışveriş yaparken siyah havyar yazını görünce ve orada da bana çok övülünce denemek istedim.




% 5 Beluga  havyarı özleri içeren krem , özellikle hücresel bariyerin onarılmasına yardımcı olmayı vaad ediyor.Saf '' altın ve elmas '' güçlü anti-aging etkilerine sahiptir diye belirtilmiş.
Tavsiye edildiği ciltt tipleri olgun-kırışık  ve kuru ciltler.


İçinden minik spatula çıkan bu kremin en azından hijyen açısından düşünülmesi çok hoş.





Kremin yapısı oldukça çok çok yoğun.Bu yüzden dağıtmada biraz sıkıntı yaşıyorsunuz.Bunun dışında oldukça yağlı bir ürün.Yaklaşık uzun bir süredir kullandığım bu göz kreminden açıkcası çok büyük bir değişiklik gözlemleyemedim. Makyaj yapacağım zaman 2-3 kez göz altına kullanma   deneyimine sahip olurkan , göz altımı bir türlü yedirtemedi.Açıkcası beklentim çok yüksekti ama malesef benim göz alt'larımla anlaşamadılar.



Benzer Yazılar

0 yorum

Abone Ol


Like us on Facebook